Nieuws: Klanttevredenheidsonderzoek 2011/2102

Kliniek: VISION OOGLASEREN | Aantal reviews: 269
30-05-2012
Tags: akties, artisan lens, checklist, consumentenbond, contactlenzen, epi lasik, femtosecond, gevaren ooglaseren, goedkoop ooglaseren, intralase, ISO 9001-2000, kliniek, korting ooglaseren, lasek, laseradvies, lasik, leesbrilcorrectie met laser, lensimplantaten, monovision, ooglaser vooronderzoek, ooglaserbehandelingen, ooglaseren, ooglasernieuws, oogonderzoek, prive kliniek, prk, type lasers, vergoeding ooglaseren, wavefront, zorgverzekeraars

Beoordeeeld als uitstekend door klanten. Eindresultaat van de behandeling beoordeeld met een 8.6. Vision Ooglaseren staat voor kwaliteit, zorg en deskundigheid.

Bij Vision Ooglaseren staan kwaliteit, zorg en deskundigheid centraal. Met deze drie pijlers garanderen wij het beste resultaat voor uw ogen.

Om de kwaliteit van onze ooglaserbehandelingen te kunnen waarborgen heeft Vision Ooglaseren een klanttevredenheidsonderzoek afgenomen. De resultaten geven voor u een duidelijk beeld over Vision Ooglaseren en geeft ons de mogelijkheid daar waar nodig onze diensten te verbeteren.

De enquĂȘte bestaat uit 13 vragen die betrekking hebben op voorlichting, de behandeldag, zorg na behandeling, prijs en kwaliteit en het resultaat van de behandeling. Hier kunt u het klanttevredenheidsonderzoek bekijken.

In totaal hebben 109 mensen, die in 2011 of 2012 behandeld zijn, deelgenomen aan het klanttevredenheidsonderzoek.

Benieuwd of uw ogen geschikt zijn voor het ooglaseren? Boek een ooglaser vooronderzoek in om te kijken naar de mogelijkheden.

VISION OOGLASEREN

VISION OOGLASEREN

« Lees alle nieuwsberichten